پیرشدم افرودیت
 
پریشانی های یک دیوانه ی عصیانگر
***ای کاش من نیز خواب بودم حتی به قیمت دیدن کابوس***
 
 

 خسته شدم از این همه بازی رنگ و نور ؛

                                             بوی مرگ می دهد تنم بوی خاموشی بوی خفگی .

خفگی در دریای ترس .

دریایی که در ان بی جنگ ، پرچم سفید بالا می کنیم ، اعلان تسلیم .  

                                                        می خواهم با تمام وجود سر از زیر اب در ارم .

می خواهم فریاد زنم من پدر نیستم ؛

                                       ما پدرانمان نیستیم بر می خیزیم و فریاد می کنیم حقمان را .

باز صدای مادر بزرگ در گوشم : کودکم دنیا جنگل است با هزاران گرگ.

                                                                                    نیفتی گیر این گرگان...

(احساس خفگی می کنم...

شاید این دریا ، این احساس خفگی .... نکند , نکند گیر گرگان افتاده ایم ؟؟؟

                                 

 



نظرات شما عزیزان:

asal
ساعت1:05---30 شهريور 1389
سلام دوست عزیز مرسی از زیارتتون میشه بگین منو چطور پیدا کردین در ضمن نوشته هات خیلی موثرن نمیگم قشنگ چون نمیخام بی ارزششون کنم یک تلخیه خاصی توشون حس میکنم الحیاه حلوه بس نفهمها الحیاه غنوه بس نفهمها یعنی زندگی زیباست به شرطی که بفهمیمش زندگی ترانه اس به به شرطی که بفهمیمش

تبسم
ساعت19:58---29 شهريور 1389
سلام
ممنون از حضور گرمت
ببخشید که دیر اومدم
مطالب خیلی قشنگی نوشتی
موفق باشی


mary
ساعت21:33---28 شهريور 1389
سلام دوست جونم
بدو بیا من اپ کردم
نظر ندی قصه میخورماااا


دلم
ساعت14:58---27 شهريور 1389
سلام
همیشه آدمایی که طرز تفکرخاص دارن برام جلب توجه می کنن.
تک تک حرفاتون برام جالبن
دوس دارم بیشتر باهاتون آشنا بشم
احساس میکنم این دیوانه عصیانگر حرفای جالبی برای شنیدن داره.


سحر
ساعت12:53---27 شهريور 1389
سلام دوست خوبم.ممنون ازحضورت.
بازم پیشم بیا


پوریا
ساعت11:47---27 شهريور 1389
چرا دیوانه؟ و چرا عصیانگر ؟ در پس فکر نویسنده این وبلاگ چی میگذره ....؟
امیدوارم بتونم بقیه نوشته هات رو هم بخونم....


mary
ساعت16:45---25 شهريور 1389
salam

man neveshtehatoon ro doos daram

aya hamashono khodetoon minvisin

man ye ghamo talkhie khasi tosh ehsas mikonam

az chi zajr mikeshid

be man begid

va vaght kardid ye sariam behem bezanid up kardamپاسخ:درود . تمامی دست نوشته ها از این افاقی حقیر است به جز شعر به کوروش چه خواهیم گفت. و در مورد سوال دیگرتون خیلی سعی در جواب دادن کردم اما بخشیدکه نتوان فاش کرد زار انان را که برای حفظ اش افاقی شدند...


مدیریت وبلاگ asheghi.loxblog
ساعت9:55---24 شهريور 1389
سلام دوست عزیز از اینکه به وبلاگم مراجعه کردی و نظرتون رو برام نوشتین خیلی ممنونم از شما هم یه خواهش دارم اینه که ایرادای وبلاگم رو بهم بگین تا از نظرات سازنده شما استفاده کنم و اون اشکالات رو برطرف کنم
در ضمن در مورد وبلاگتون ، موضوع خوبی رو انتخاب کردین و اگر مطالبشو متنوعتر و بیشتر کنین عالی میشه
باتشکر از شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : 30 شهريور 1389برچسب:, :: 10:2 :: توسط : دیوانه ی عصیانگر

درباره وبلاگ
عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم هذیان می گویم به تاوان استدلال های پوسیده پدرانم و قربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم .
نويسندگان

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 85
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 68063
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 119
تعداد آنلاین : 1


"عصیان می کنم به جبران خاموشی پدرانم.هذیات می گویم به تاوان استدلال های پوسیده ی پدرانم وقربانی می کنم به ازای بوسه ای از خدایم."
 
 
 
Parvin Moghri

Create Your Badge